e martë, 1 nëntor 2011

Detaje te zhvillimit te Durresit ne periudhen Maj-Tetor 2011 (PJESA2)

PJESA 2

Stacioni i ri i autobuzave
Renderi



Punimet



























Sic duket kjo ane e ka te shtruar shtresen e fundit

Detaje te zhvillimit te Durresit ne periudhen Maj-Tetor 2011 (PJESA1)

Duke qene se per vitin 2011 kam update-uar shume pak per qytetet e Shqiperise ne 5 shenimet ne vazhdim po paraqis nje pune te "rene1234" marre nga skyscrapercity per projektet e iniciuara ne kete periudhe per qytetin e Durresit

PJESA 1

Projekti per bulevardin nga lulishtja "Azem Hajdari" deri tek Pallati Kultures
Bulevardi fillon nga lulishtja "Azem Hajdari"



Sic duket ne lulishte jane vendosur shtylla shtese dritash dhe kane riparuar te gjitha pllakat e thyera qe nga vera



Palmat jane krasitur dhe shatervani punon serish









Bulevardi i ri qe po ndertohet duke perfshire dhe fasadimin e ndertesave, ja renderi



Punimet



e mërkurë, 30 mars 2011

The Open Parliament of Albania by Coop Himmelb(l)au





The Open Parliament of Albania by Coop Himmelb(l)au





March 28, 2011



Coop Himmelb(l)au announced that the new "Open Parliament of Albania" in Tirana which incorporates fundamental democratic values such as openness, transparency and public co-determination is officially confirmed. The building, located on a site area with approximately 28,000m2, is going to be the first project in Albania for the Viennese headquartered studio.



"Our design for the new Parliament in Tirana, Albania, stands for the transparency of democracy," commented Wolf D. Prix, Design Principal and CEO of Coop Himmelb(l)au.








Architectural Concept

As the future political center of the Albanian Republic, the Open Parliament of Albania creates an outstanding architectural landmark in one of the main parts of Tirana's urban fabric. Situated along the compositional axis of the city, it is located in vicinity to the major governmental institutions.



The design for the Open Parliament of Albania relies on three main ideas:



- To provide a strong urban statement in this exposed part of Tirana's urban fabric;

- To assemble the different functions in one building ensemble that is compact enough to create a public forum and a park on the southern part of the site;

- To create a unique building for the most important public institution of the Albanian Republic with a contemporary architectural approach shaped to optimize active and passive energy use.








The design incorporates fundamental democratic values such as openness, transparency and public co-determination. The simultaneity of competing political concepts within a democratic society is translated into the design concept: Different building elements are not opposed, but coexist in one building ensemble with a contemporary aesthetic that allows visualizing new functions and meanings.



The core of the building complex is the parliamentary hall that is situated in a glazed cone and stands for the transparency of the legislation.







A public stair leads from the public forum to the landscaped roof of the plinth building that unites all the different building elements of our design: Office block, entrance structure and parliamentary hall. From the plinth the public is able to look into the parliamentary hall even from the outside.



The main entrance is designed as a massive cone, which creates an impressive space and acts as the counterpart to the glazed parliamentary hall.








Energy Concept

The new parliamentary building for the Republic of Albania is designed to capture the natural resources and energy flows of its surroundings and employ them to provide optimal environmental conditions for its occupants. The special configuration of the building form and the optimization of the building envelope together with the use of renewable energy sources ensure an energy efficient design and reduce reliance on fossil fuel energy sources.



The office building is covered with a second skin made of perforated steel that is specially configured to improve building performance related to optimum daylight use, views, solar control, glare protection, thermal insulation, natural ventilation and noise protection.

e shtunë, 23 tetor 2010

Nga 22 tetori tuneli i plotë, me të dyja korsitë. Tiranë-Prishtinë e anasjelltas 30 minuta më shpejtë.

Pjesa veriore e tunelit të Kalimashit do të jetë e kalueshme që nga 22 tetori. Përurimi i tunelit si i plotë, me të dyja koristë, do ta eliminojë pritjen. Në Shqipëri, tash do shkohet edhe për 30 minuta më shpejtë. Pohimet se punëtorët që kanë punuar në tunel do të barten në Kosovë, i mohojnë zyrtarët e Bechtel&Enka.
Hapjes se plotë të tunelit të Kalimashit, do t’ia shohin hairin edhe kosovarët. Kjo sepse rruga për Shqipëri, do të shkurtohet edhe për 30 minuta, pasi në të dy anët e tunelit do të këtë qarkullim pa ndërprerje.

Ndërkaq, bëhet e ditur se që nga 22 tetori, do të jetë i kalueshëm në tërësi tuneli i Kalimashit. Përurimi i galerisë veriore të tunelit, që ishte premtuar lejimi i qarkullimit më 15 tetor, është shtyrë për një javë.

Gjithashtu ka pasur zëra se me përfundimin e galerisë së veriut, punëtorët e mbetur në Shqipëri do t’i bashkohen kantierit të madh të ngritur në Kosovë.

Megjithatë, zëdhënësja e kompanisë “Bechtel&Enka” në Kosovë, Ela Ruqi, ka mohuar se do të ndodhë diçka e tillë.

Sipas saj, prioritet i kompanisë ndërtuese është punësimi i punëtorëve nga Kosova. “Punëtorët nuk barten nga Shqipëria. Bëhet fjalë për projekte krejt të ndryshme”, ka thënë Ruqi, për “Express”.

Ajo ka theksuar se kur është në pyetje punësimi, vlejnë procedurat e zakonshme, pra kualifikimi i punëtorëve dhe kërkesat e tjera të kompanisë.

Nisur nga ecuria e punimeve në galeri, menaxherët patën deklaruar shumë javë më parë, se mesi i tetorit 2010 do të shënonte përfundimin e veprës. Pas bërjes gati të tunelit, kompania “Bechtel-Enka” do t’ia dorëzojë një tjetër kompanie, që do të merret me sigurinë e lëvizjes dhe mirëmbajtjen e tunelit.

Burime të kompanisë pohojnë se punimet në galerinë veriore kanë përfunduar duke përfshirë edhe sinjalistikën, kamerat e sigurisë dhe çdo gjë tjetër, por shkak për shtyrjen e përfundimit zyrtar, janë bërë disa probleme të shkaktuara nga reshjet e shiut, si dhe ndonjë problem me energjinë elektrike.

“Kemi pasur disa dëmtime të vogla në argjinaturën e hyrjes në anën e Thirrës, si dhe ndonjë problem me energjinë elektrike, për këtë arsye është shtyrë hapja e galerisë”, ka pohuar një nëpunës i kompanisë.

Ai shtoi se me këtë rast “Bechtel-Enka” i jep fund gjithë angazhimit të saj në këtë rrugë, e cila përbën investimin më të madh infrastrukturor në Shqipëri të kryer ndonjëherë.

Përfundimi i plotë i galerisë veriore të tunelit të Kalimashit që do të shënohet aty nga data 22 tetor 2010, do të tregojë edhe përfundimin e veprës në tërësi, si dhe do të shkurtojë akoma më shumë kohëzgjatjen e udhëtimit Tiranë-Prishtinë e anasjelltas.

“Me hapjen e galerisë veriore ne fitojmë 30 minuta kohë në udhëtim, sepse tani nuk ndalojmë të presim sa të dalë karvani i makinave nga ana tjetër, por secili do të udhëtojë pa ndërprerje”, tregon një zjarrfikës nga Kukësi, duke shtuar se me hapjen e galerisë së dytë lehtësohet mjaft edhe puna e efektivit të sigurisë.

Galeria veriore e tunelit u vu në funksion për disa muaj në verën e vitit 2009, siç u tha në komente të ndryshme, për turizmin dhe fushatën elektorale. Kjo galeri në atë kohë ende nuk ishte përfunduar plotësisht, por u hap vetëm për pak muaj.

Në vjeshtën e vitit 2009 ai u mbyll sërish, për të realizuar pjesën e mbetur të pabetonuar, si dhe të disa ndërhyrjeve të tjera që erdhën pas një shembjeje në tunelin jugor, ndërhyrje që zgjatën një vit të plotë.

Nga ana tjetër, tuneli i Kalimashit në verën e këtij viti u rivu në funksion me anë të galerisë jugore, e cila ndryshe nga një vit më parë, u hap krejtësisht e përfunduar, duke i dhënë vendit përfundimisht një rrugë të shkurtër të përhershme të lidhjes ekonomike dhe kombëtare me Kosovën. Kjo galeri do të mbahet mend edhe për shembjen që ndodhi në dimrin e shkuar.

Nga:oralajme

e hënë, 4 tetor 2010

[ JA Joubert Architecture ] Master Plan in Tirana, Albania

Project name: Park Life
Client: Eurocol
Assignment: Master plan
Location: Tirana, Albania
Size: 51,300 sqm + 14,000 sqm parking garage
Status: Invited competition, 1st prize, realisation 2010 - 2012
Principal architect: Marc Joubert
Project team: Jeroen de Loor, Marian Dusinsky, Alessandro Guida, Kim Byungchan









JA Joubert Architecture, a Rotterdam-based architectural office, has won first prize in an international competition for a new neighborhood in Tirana, Albania.

Invited by a private developer, JA Joubert Architecture decided to break with standard sub-urban development by proposing an integral solution for building and parking, directly linking them to the terrain conditions, thus creating a new community for different (age) groups, with sports and health facilities, set within a continuous green park with beautiful views to the city and Tirana lake.

e shtunë, 2 tetor 2010

"Qemal Stafa" bëhet ekstra-modern


Prishtinë, 1 tetor - Një stadium që do të bëjë krenar gjithë tifozët e Kombëtares shqiptare në futboll, do të nisë të ndërtohet në nëntor të këtij viti, ndërkohë që punimet do të përfundojnë në nëntorin e vitit 2012, si dhuratë për 100-vjetorin e shpalljes së pavarësisë së Shqipërisë.
Stadiumi kombëtar "Qemal Stafa" në Tiranë, për pak javë do të nisë së konstruktuari në tri faza dhe pamja përfundimtare e tij do të jetë magjepse. Bazuar në projektin e bërë nga firma spanjolle "RFA Fenwick Iribarren Architects" dhe të siguruar nga "Koha Ditore", nga lart stadiumi do të ketë pamjen e hartës së Shqipërisë, ulëset do të jenë tërësisht të kuqe, pista do të zhduket për t'i lënë hapësirë zgjerimit të kapacitetit të ulëseve. Nga brenda, stadiumi do të jetë katror i stilit anglez, me shumë hapësira VIP dhe kapaciteti do të rritet nga 18 mijë sa është tani në 33 mijë ulëse. Zyrtarë të Federatës së Futbollit të Shqipërisë pohojnë se stadiumi do të jetë i rangut të pesë yjeve sipas standardit të UEFA-s dhe FIFA-s dhe se në të mund të zhvillohen edhe ndeshjet më të rëndësishme të Ligës së Kampionëve.
"Kemi kohë që punojmë për këtë projekt. Është dhurata më e bukur, falënderojmë gjithë grupet e interesit, shtetin shqiptar, UEFA-n dhe FIFA-n. Shqipëria është i vetmi vend që s'ka stadium modern, por do ta ketë", ka thënë presidenti i FSHF-së, Armand Duka, të enjten për "Sport Ekspres".
Vlera e këtij projekti llogaritet të jetë 30 milionë euro, 10 milionë euro do të ndahen nga buxheti i shtetit shqiptar, ndërkohë që 20 të tjera nga FSHF-ja, FIFA dhe UEFA. Sipas marrëveshjes, stadiumi do të jetë pronë e FSHF-së në mënyrë që ta lërë si hipotekë për të ngritur kredi të mëdha.

http://www.koha.net/index.php?cid=1,43,35893