e shtunë, 23 tetor 2010

Nga 22 tetori tuneli i plotë, me të dyja korsitë. Tiranë-Prishtinë e anasjelltas 30 minuta më shpejtë.

Pjesa veriore e tunelit të Kalimashit do të jetë e kalueshme që nga 22 tetori. Përurimi i tunelit si i plotë, me të dyja koristë, do ta eliminojë pritjen. Në Shqipëri, tash do shkohet edhe për 30 minuta më shpejtë. Pohimet se punëtorët që kanë punuar në tunel do të barten në Kosovë, i mohojnë zyrtarët e Bechtel&Enka.
Hapjes se plotë të tunelit të Kalimashit, do t’ia shohin hairin edhe kosovarët. Kjo sepse rruga për Shqipëri, do të shkurtohet edhe për 30 minuta, pasi në të dy anët e tunelit do të këtë qarkullim pa ndërprerje.

Ndërkaq, bëhet e ditur se që nga 22 tetori, do të jetë i kalueshëm në tërësi tuneli i Kalimashit. Përurimi i galerisë veriore të tunelit, që ishte premtuar lejimi i qarkullimit më 15 tetor, është shtyrë për një javë.

Gjithashtu ka pasur zëra se me përfundimin e galerisë së veriut, punëtorët e mbetur në Shqipëri do t’i bashkohen kantierit të madh të ngritur në Kosovë.

Megjithatë, zëdhënësja e kompanisë “Bechtel&Enka” në Kosovë, Ela Ruqi, ka mohuar se do të ndodhë diçka e tillë.

Sipas saj, prioritet i kompanisë ndërtuese është punësimi i punëtorëve nga Kosova. “Punëtorët nuk barten nga Shqipëria. Bëhet fjalë për projekte krejt të ndryshme”, ka thënë Ruqi, për “Express”.

Ajo ka theksuar se kur është në pyetje punësimi, vlejnë procedurat e zakonshme, pra kualifikimi i punëtorëve dhe kërkesat e tjera të kompanisë.

Nisur nga ecuria e punimeve në galeri, menaxherët patën deklaruar shumë javë më parë, se mesi i tetorit 2010 do të shënonte përfundimin e veprës. Pas bërjes gati të tunelit, kompania “Bechtel-Enka” do t’ia dorëzojë një tjetër kompanie, që do të merret me sigurinë e lëvizjes dhe mirëmbajtjen e tunelit.

Burime të kompanisë pohojnë se punimet në galerinë veriore kanë përfunduar duke përfshirë edhe sinjalistikën, kamerat e sigurisë dhe çdo gjë tjetër, por shkak për shtyrjen e përfundimit zyrtar, janë bërë disa probleme të shkaktuara nga reshjet e shiut, si dhe ndonjë problem me energjinë elektrike.

“Kemi pasur disa dëmtime të vogla në argjinaturën e hyrjes në anën e Thirrës, si dhe ndonjë problem me energjinë elektrike, për këtë arsye është shtyrë hapja e galerisë”, ka pohuar një nëpunës i kompanisë.

Ai shtoi se me këtë rast “Bechtel-Enka” i jep fund gjithë angazhimit të saj në këtë rrugë, e cila përbën investimin më të madh infrastrukturor në Shqipëri të kryer ndonjëherë.

Përfundimi i plotë i galerisë veriore të tunelit të Kalimashit që do të shënohet aty nga data 22 tetor 2010, do të tregojë edhe përfundimin e veprës në tërësi, si dhe do të shkurtojë akoma më shumë kohëzgjatjen e udhëtimit Tiranë-Prishtinë e anasjelltas.

“Me hapjen e galerisë veriore ne fitojmë 30 minuta kohë në udhëtim, sepse tani nuk ndalojmë të presim sa të dalë karvani i makinave nga ana tjetër, por secili do të udhëtojë pa ndërprerje”, tregon një zjarrfikës nga Kukësi, duke shtuar se me hapjen e galerisë së dytë lehtësohet mjaft edhe puna e efektivit të sigurisë.

Galeria veriore e tunelit u vu në funksion për disa muaj në verën e vitit 2009, siç u tha në komente të ndryshme, për turizmin dhe fushatën elektorale. Kjo galeri në atë kohë ende nuk ishte përfunduar plotësisht, por u hap vetëm për pak muaj.

Në vjeshtën e vitit 2009 ai u mbyll sërish, për të realizuar pjesën e mbetur të pabetonuar, si dhe të disa ndërhyrjeve të tjera që erdhën pas një shembjeje në tunelin jugor, ndërhyrje që zgjatën një vit të plotë.

Nga ana tjetër, tuneli i Kalimashit në verën e këtij viti u rivu në funksion me anë të galerisë jugore, e cila ndryshe nga një vit më parë, u hap krejtësisht e përfunduar, duke i dhënë vendit përfundimisht një rrugë të shkurtër të përhershme të lidhjes ekonomike dhe kombëtare me Kosovën. Kjo galeri do të mbahet mend edhe për shembjen që ndodhi në dimrin e shkuar.

Nga:oralajme

e hënë, 4 tetor 2010

[ JA Joubert Architecture ] Master Plan in Tirana, Albania

Project name: Park Life
Client: Eurocol
Assignment: Master plan
Location: Tirana, Albania
Size: 51,300 sqm + 14,000 sqm parking garage
Status: Invited competition, 1st prize, realisation 2010 - 2012
Principal architect: Marc Joubert
Project team: Jeroen de Loor, Marian Dusinsky, Alessandro Guida, Kim Byungchan









JA Joubert Architecture, a Rotterdam-based architectural office, has won first prize in an international competition for a new neighborhood in Tirana, Albania.

Invited by a private developer, JA Joubert Architecture decided to break with standard sub-urban development by proposing an integral solution for building and parking, directly linking them to the terrain conditions, thus creating a new community for different (age) groups, with sports and health facilities, set within a continuous green park with beautiful views to the city and Tirana lake.

e shtunë, 2 tetor 2010

"Qemal Stafa" bëhet ekstra-modern


Prishtinë, 1 tetor - Një stadium që do të bëjë krenar gjithë tifozët e Kombëtares shqiptare në futboll, do të nisë të ndërtohet në nëntor të këtij viti, ndërkohë që punimet do të përfundojnë në nëntorin e vitit 2012, si dhuratë për 100-vjetorin e shpalljes së pavarësisë së Shqipërisë.
Stadiumi kombëtar "Qemal Stafa" në Tiranë, për pak javë do të nisë së konstruktuari në tri faza dhe pamja përfundimtare e tij do të jetë magjepse. Bazuar në projektin e bërë nga firma spanjolle "RFA Fenwick Iribarren Architects" dhe të siguruar nga "Koha Ditore", nga lart stadiumi do të ketë pamjen e hartës së Shqipërisë, ulëset do të jenë tërësisht të kuqe, pista do të zhduket për t'i lënë hapësirë zgjerimit të kapacitetit të ulëseve. Nga brenda, stadiumi do të jetë katror i stilit anglez, me shumë hapësira VIP dhe kapaciteti do të rritet nga 18 mijë sa është tani në 33 mijë ulëse. Zyrtarë të Federatës së Futbollit të Shqipërisë pohojnë se stadiumi do të jetë i rangut të pesë yjeve sipas standardit të UEFA-s dhe FIFA-s dhe se në të mund të zhvillohen edhe ndeshjet më të rëndësishme të Ligës së Kampionëve.
"Kemi kohë që punojmë për këtë projekt. Është dhurata më e bukur, falënderojmë gjithë grupet e interesit, shtetin shqiptar, UEFA-n dhe FIFA-n. Shqipëria është i vetmi vend që s'ka stadium modern, por do ta ketë", ka thënë presidenti i FSHF-së, Armand Duka, të enjten për "Sport Ekspres".
Vlera e këtij projekti llogaritet të jetë 30 milionë euro, 10 milionë euro do të ndahen nga buxheti i shtetit shqiptar, ndërkohë që 20 të tjera nga FSHF-ja, FIFA dhe UEFA. Sipas marrëveshjes, stadiumi do të jetë pronë e FSHF-së në mënyrë që ta lërë si hipotekë për të ngritur kredi të mëdha.

http://www.koha.net/index.php?cid=1,43,35893